tiistai 6. elokuuta 2013

Katse kohti uutta

Ravintovalmennus osa 2 päättyi tänään virallisesti. Ja pakko myöntää että pilvissä liitely on jatkunut :) Hiukan hihittelin kun vaa'asta oli patterit vähissä ja se näytti noin 17kg vähemmän kuin oikea lukema. Joo se olis kelvannut mulle ilman muuta, mutta virallinenkin lukema kelpasi mennen tullen.

Viime päivinä on ollut ihana huomata, ettei ne syömiset ole enää niin hukassa. Herkuttelu kuuluu elämään, mutta kohtuudella ja joskus. Mä kokeilin keväällä sitä yhtä herkkupäivää per viikko ja se ei sopinut mulle. Jollekin se sopii, muttei mulle. Mun on parempi olla ilman ja sallia sitten joskus jotain hyvää.

kesä on mennyt herkutellen, mutta valinnat on olleet huomattavasti fiksumpia kuin aiemmin. sen sijaan että ottaa sen kahvin ja viinerin tai hakee mättöhampurilaisen, tuleekin ottaneeksi jotain terveellisempää. Ettei nyt kukaan kuvittele mitään, niin kyllä mä olen pullaa ja keksiä ja irtokarkkia ja sipsiä ja suklaata ja ja ja kaikkea muutakin hyvää syönyt tämän kesän aikana ;) en mä ilman ole jäänyt ;)

Toisaalta mieli on haikea koska yksi tärkeä osa tältä matkalta on ohi. Mutta jos mistään ei luovu, ei voi saada muuta tilalle. Sen sain todeta tänään :) Ruoka-asioihin paneudutaan jatkossakin, mutta siitä lisää myöhemmin :)

Vuosi sitten näinä päivinä elin ristiriitaisissa tunteissa, jotain pitäisi tehdä, onko musta siihen, entäs jos... Kysymysten määrä oli valtava ja se kamppailu jota kävin itseni kanssa, noh, se oli kyllä sellaista soutamista ja huopaamista että oksat pois. Onneksi pohjustustyötä oli tehty tarpeeksi ja tilanne oli muutokselle otollinen. Ilman sitä en olisi tässä.

voin sanoa olevani onnellinen. Tänäänkin :) niistä pienistä asioista on kasvanut suuri puro, jonka voimalla lähdetään valloittamaan seuraavaa kymppiä pudotuksessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti