perjantai 24. toukokuuta 2013

Historian havinaa

Voi että mikä riemu syntyy ihan pienistä asioista :)

Mä olen miettinyt koko tämän uuden kuntoilukauden ajan, mitkä ohjelmat oli menossa silloin 2003 kun viimeksi olin koukussa bodycombattiin. Ja vasta tänään tajusin kysyä asiaa oikeilta ihmisiltä.

Ei sillä ole mitään väliä oikeasti, mutta kyllähän sitä tietenkin on utelias. Tai mä ainakin olen... Ja tietty sitä miettii, kultaako aika muistot.

Sain parissa minuutissa vastauksen kysymykseeni Les Mills:n foorumilta, ne tietää kaiken :) Mä olen siis aikanaan aloittanut "urani" BC16 ohjelman loppupuolella. Eli BC17 on ollut mun eka kokonainen ohjelma jonka olen ollut mukana julkaisusta lähtien. Siitä vielä pari ohjelmaa, ennen kuin 10 vuoden tauko alkoi.

Mä kuuntelin youtubesta biisejä läpi ja hyvä ettei itku päässyt. Mieleen tulvi niin paljon muistoja, ihania sellaisia! mä muistan salin tuoksut, sen tunteen, ohjaajan innon ja paljon paljon muuta! Tarmo oli taistelija joka teki hyvää työtä ja sai ihmiset koukkuun combattiin. Ja synnytti mussa sisäisen palon joka kyti pitkään, muttei koskaan sammunut. Ja nyt oikeiden ihmisten kohtaaminen herätti sen palon jälleen henkiin.

Mä odotan uutta tuoretta BC56 ohjelmaa ihan kieli pitkänä ja kuolaten, niin hyvältä sizzler näytti. tai ainahan sitä on odotukset korkealla, mutta jotenkin on tullut uudenlainen tuntuma liikuntaan. Ehkä siksi, että ymmärtää siitä vähän enemmän kuin ennen.

Pakko liittää tähän mukaan tuo BC17 lämmittelybiisi. Kun kuuntelin sitä, niin joitakin liikkeitä muistui mieleen ja mä muistan kuinka oon harjotellut tuon ohjelman potkuja sellaisessa kohdassa salia, että siinä oli tolppa aina tiellä kun oikealle potki. Hassuja asioita muistuu mieleen :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti