perjantai 19. huhtikuuta 2013

Syksy, tule jo!

Vaikka tässä vasta odotellaan kevään saapumista ja lumien sulamista, on katse käännetty syksylle liikuntasuunnitelmissa.

Tammikuun alussa kyselin meidän kylän toiselta salilta, josko sinne pääsisi opettelemaan potkunyrkkeilyä. Silloin ryhmä oli täynnä eikä peruutuspaikkoja ollut tyrkyllä. Olin jälleen kerran myöhässä päähän pistoni kanssa. Siitä lievästi suivaantuneena pistin itselle muistutuksen kalenteriin, että kyselisin syksylle paikkoja ajoissa.

No mä olen todella ajoissa... Paikka Delcio Pereiran oppiin on nyt varauksessa syksylle :) Mä oon niin happy tuosta!

Ja hei, mulla ei edelleenkään ole mitään hajua siitä millaista se on :D Meidän salin säkki tuli alas telineineen päivineen tuossa päivänä eräänä ja säkin iskeminen on sitä myöten tietenkin ollut vähän hankalaa...

btw, Meidänkin salille on tulossa potkunyrkkeilyä, joten sinne on pakko päästä myös mukaan.

Mistä ihmeestä tämä into nyrkkeilyn pariin oikein nousee?

Kun vaan muistaisi nyt taas sitten sen monipuolisen liikunnan ja salin merkityksen. Vähän on suunnitelmissa tänään päästä raudan pariin, mutta mikä on oikeasti olo yövuorojen jälkeen... Aika siis näyttää tuleeko tästäkin taukopäivä. Selkä alkaa olemaan parempi, sitä ei tietty kannattais heti käydä katkomassa uudelleen. Minkäs teet kun mieli tahtoo vaikka kroppa ei pysy perässä.

ps. mä en missään nimessä ole vaihtamassa mun ihanaa Keidasta toiseen ja huonompaan vaihtoehtoon. Mä vaan noukin herkut toisaalla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti