torstai 28. maaliskuuta 2013

150. kerta toden sanoo

Muistan elokuussa kun aloitin urakan ja mietin, että jos joskus voin katsoa salin kirjautumisjärjestelmästä käyneeni 50 kertaa. Se tuli täyteen. Sitten ajattelin, että jos 100 kertaa. Sekin tuli täyteen. Ja tänään olen onnellinen tuosta 150. käynnistä :) Eikä se olisi tullut täyteen ilman ihania jumppatovereita ja kannustavia ohjaajia, joiden vuoksi jaksaa ja haluaa yrittää itsensä ylittämistä päivästä toiseen.

Aika juoksee, minä sen mukana. Olen herännyt henkiin viimeisten kuukausien aikana ja nyt ihmetellyt huuli pyöreänä mutta onnellisena sitä, mitä elämä on antanut. Moni asia on hyvin. Moni asia voisi olla toki paremminkin, mutta vielä enemmän viimeisten kuukausien aikana olen oppinut elämään ja nauttimaan tästä hetkestä. On turha murehtia huomista, koska tämä päivä jää elämättä jos ajatukset ovat vain tulevassa. Toki siihen tulevaan pitää varautua, mutta ei saa unohtaa elämistä.

Tässä ja nyt. Mun on hyvä olla. Olen onnellinen :)

En voi lopettaa ihmettelyä siitä, miten ihania ihmisiä olen saanut vierelle. Monesta olen joutunut luopumaan, mutta tilalle olen saanut mahtavia tyyppejä, persoonia ja aivan ihania ystäviä! En osannut kuvitella, mitä kuntosalin oven avaaminen tarkoitti mun elämässä. En tajunnut, kuinka monta muutakin ovea se avaa samalla.

Ihmettely jatkuu, mutta nyt aion nauttia tästä onnellisesta olotilasta ja ihanista ihmisistä, joiden ajattelu saa hymyn huulille :) Nautin kahvit terassilla auringon lämmittäessä ja sulattaessa lumia, kevät tuoksuu jo jos oikein keskittyy. Se tulee ihan varmasti, niin kuin ne 50 käyntiä lisää, mikä on matkana seuraavaan tavoitteeseen!

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa Eevis! Muistelen kyllä että oot aina ollut sisukas sissi joten sinänsä en ihmettele mutta tiedän että nämä ei ole kovin helppoja juttuja. Oli vaan pakko tulla kommentoimaan ja toivottelemaan aurinkoisia kevätpäiviä!
    T. Tarja

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Ees päin mennään ja rinta rottingilla :) Aurinkoa myös sinun päivään, se on kevät ihan just!

    VastaaPoista