tiistai 12. marraskuuta 2013

Liikunnan nälkä

Nälkä kasvaa syödessä.... Varsinkin liikunnan nälkä :)

Mä olen nyt pohtinut ja stressannut ja osittain kai vähän panikoinutkin lupaustani mennä Grittiin ja bootcamppiin ennen joulua. Mutta viime vkl:na jokin vain napsahti vinoon ja nyt mun tekee ihan kauheasti mieli Grittiin. Olen sunnuntai-illasta lähtien katsonut Gritin eri videoita youtubesta ja himo päästä tunnille on joka kerran jälkeen suurempi.

Kyllä, olen täysin tietoinen siitä ettei kunto vielä riitä. Ettei punnerrukset onnistu kunnolla, että tuska iskee ja kuolema korjaa. Mutta entä sitten? Jos koskaan ei ylitä niitä omia rajojaan ei myöskään voi kehittyä. Tässä on mulle siis nyt oiva tilaisuus kokeilla itsensä kehittämistä. Ja se on kuitenkin vain 30min tunti (ja sitäkin rankempi :D ) että ehkä mä selviin... Ja toisaalta oon ajatellut myös niin päin, että jos mä selvisin hengissä +45 kiloisena combatista tunti tunnin perään, niin kyllähän kuntoa pitää olla jo sen verran että tuollakin pärjää. Tai ainakin selviää elossa ulos ;)

En olisi toisaalta uskonut että mulle voi käydä näin. Että himoitsen jotain tappotuntia...

Mun koiran muutto uuteen kotiin alkaa aikatauluttumaan ja sitä myöten myös muu arki alkaa hahmottumaan uuteen muotoonsa. Suunnitelmat on selkeät, aika näyttää miten mun käy. Tällä hetkellä en löydä aikaa salille, mutta kunhan tuo juniori on päässyt uuteen kotiin, pyrin aloittamaan päivän kahtena päivänä viikossa salin kautta. eihän siellä tarvii tuntitolkulla olla. Tekee ohjelman reippaasti läpi ja suihkun kautta töihin. Ehkä ensi keväänä mä viimein pääsen ajamaan tota työmatkaakin pyörällä... Toivotaan ettei jää suunnitelman tasolle ;)

Eilen ja tänään on liikuntapäivistä taukoa. Huomenna jatketaan taas kohti viikonloppua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti