tiistai 5. maaliskuuta 2013

Aamutunnit kutsuvat

Mä en ole koskaan ollut aamuihminen. Toki oon noussut kepeästi ylös viiden jälkeen aamuvuoropäivinä, mutten todellakaan ole  siitä nauttinut. Siksi aamutunnit on ollut mun suuri kompastuskiveni. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen laittanut kellon soimaan puoli seitsemältä ja silmät kierossa käynyt perumassa aamun tunnit, jotta oon saanut jatkaa nukkumista.

Silloin tällöin oon saanut raahattua itseni aamutunnille ja ollut iloinen siitä, miten erilaisen lähdön se antaa päivään.

Tänään olen jälleen ihmeissäni siitä, että 05:10 meikäläisen unet loppuu. ne vain loppuu. Vaikka miten koitan selittää kropalle, että come on, vielä vähän niin ei armoa. Koirat on olleet ihan ihmeissään kun tämä talo herääkin jo lähes keskellä yötä.

No hyvä puoli sinänsä, tänäänkin ehdin siis aamutunneille. Loistavaa! Muuten tulisi taukopäivä, koska iltavuoro kutsuu tekijäänsä. Mutta se, että aamutunti kutsuu jo toisena peräkkäisenä päivänä, se on ihme! Toisaalta oon iloinen, koska tykkään kyllä noista aamun tunneista, mutta se lähteminen on aina ollut tahmeaa ja hankalaa. Voi mahdoton sitä tekosyiden määrää, minkä ihminen keksii :D Olen mä kerran ottanut viikon karenssin tuntivarauksiinkin juuri aamutunnin takia, ei vain ehtinyt perumaan ajoissa ja eihän siellä salilla kukaan puhelimitse peruutuksia ota vastaan aamutuimaan. Oma tyhmyys ja siitä otin opiksi :)

Sunnuntain cx:ssä sivulankut ei onnistunut, ei sitten ollenkaan. Ja eilen sama juttu. Eilen kyllä huomasin, että vatsalihakset (heh, multa löytyi sellaiset) oli hitsin kipeät, joten jotain oli tapahtunut. Mutta mun murheenkryynit, sivulankut. Kerran ne on onnistunut ja iloitsin siitä niin kovin! Mutta ei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa... Tänään siis uudella energialla treenaamaan niitä. Tiedän, ettei ne luonnistu kuin tekemällä ja harjoittelemalla, mutta kyllä se silti korpeaa...

Periksi ei anneta, uutta päivää kohti mennään :) Aamun taistelun ja cx:n kautta kohti iltavuoroa. Ehkä koiratkin on iloisia kun saavat levätä illan, kun keskellä yötä kiskotaan liikkeelle :)

Aurinkoa päivääsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti